2014/01/06

Hmmmmm

Jaha då har man äntligen städat undan julen och inget märks att den har varit och inte har det känts något juligt överhuvudtaget för det fanns ju inte en gnutta med snö ute och det är så mörkt och grått ute men det är bara upp med huvudet och börja jobba imorgon och tänka framåt fast det känns jobbigt i detta mörker.

Imorgon är det en månad sedan min älskade mamma fick somna in och inte behöva ha ont och lida som hon gjorde på slutet. Ska nog åka förbi imorgon när jag åker till jobbet och kolla om ljuset lyser vid henne så att hon kan se ner från himlen och känna att vi är där och ser efter att det alltid ska finnas ljus hos henne. ÅÅÅÅÅ vad jag saknar henne vill så gärna ringa och höra hennes tröstande röst när man är ledsen eller orolig men som tur är så har jag min älskade familj som är guld värd och så givetvis mina syskon, pappor, svärmor och svärfar och resten av släkten.

Igår så fick Carro äntligen börja träna och är iväg idag också på träning och jag har för mig att jag ska iväg med henne imorgon också för det är mycket träning nu när hon har bytt lag och dom ska spela i elit för 17 åringar och det ska bli kul och spännande för att se hur det kommer att gå för dessa duktiga tjejer som har lite skavanker men det ska nog läka ihop alla tills säsongen börjar.

Idag blir det inte så mycket mera gjort för imorgon börjar jag jobba igen och barnen börjar i skolan på torsdag så då blir det rutiner igen som jag gillar för då kommer man i säng i rätt tid och orkar gå upp på morgonen också utan att ligga och slöa för länge.

Idag blir det korvstroganoff nåt som mina barn inte är så förtjusta i men det skulle lilla söta Moa ha varit om hon vart här och jag inte hade nån lök i och nån konstig smak sättning för hon gillar Magnus korvstrogganoff.

Ha en fortsatt bra måndag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar