2014/01/02

Jaha ja

Idag så jobbade jag första dagen på det nya året och det gick bra som vanligt och det är kul att kunna få gå till ett jobb där man kan trivas och må bra. Det kan vara svårt i dessa tider att få ett jobb och det är så att det oftast går från mun till mun och man ska ha tur om man känner någon som kan ge en ett jobb och jag är väldigt glad över detta tillfälle att kunna utvecklas och känna att man gör nytta.

Igår så hade jag så svårt att sova och idag är det likadant så vad jag gör inte jo jag tar och skriver en rad så ni kan läsa om ni vill vilka ni nu är som gör det.

Det är ju så att jag skriver en hel del här men jag skriver inte allt för en hel del håller jag för mig själv. Jag läste nyss en blogg som kommer att avslutas och det är ju tråkigt men man kan inte stå ut med vad som helst och vem vet jag kanske också slutar blogga med tiden men just nu så kan det va lite skönt att få skriva. Jag kanske ska skaffa mig en dagbok och skriva av mig ordentligt där ingen kan läsa vad jag skriver och kan vara väldigt privat och skriva precis vad jag vill utan att någon ska kunna använda sig av vad jag skriver här. Det finns en hel del nyfikna människor här i världen och dom vill läsa och gotta sig i andras olyckor och brister mer än att glädjas med en med människas med gång.

Ikväll så har jag kollat på juniorkronorna vinna mot Slovakien så nu är dom i semifinal mot Ryssland så den matchen kommer jag att vilja se och jag tror den sänds på lördag och sen är det final på söndag om dom går vidare så långt lär man ju se.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar