2013/12/02

Ny vecka och nya utmaningar

Hej och hå vilken dag det varit och inte är den slut än för jag ska snart iväg till Borlänge igen med Carro för hon har träning och jag ska åka förbi mamma och pappa en sväng.

I lördags så var jag och Carro med Jessica och Moa till Bålsta för att gratta Madde på sin 35 årsdag och träffa Jonas och barnen. Det blev hamburgare och go fika med en jättegod tårta sen åkte vi hem och slöade med resten av familjen.

På söndagen så var blev det att baka lite smulpaj tills Jessica och barnen kom för att gratta mig i förskott och jag fick ett jätte fint halsband samt så blev det lite möblering i köket och vardagsrummet och jag blev jätte nöjd.

Blev lite mer mysigt så här tycker jag och det kommer att komma bilder när jag hunnit knäppa kort på om möbleringen.

Sen åkte vi upp till mamma och pappa en vända för att hälsa på en sväng innan det bar av att hämta lite cocosbollar för hennes lag så vi ska sälja 12 st kartonger. Sen så har vi fått kaffe att sälja för Hampes lag och det är 10 st förpackningar.

Nu så väntar jag på Carro så hon kan komma in och äta så att vi kan åka till Jessica också innan jag kör henne till träningen för jag ska hämta en adventsljus stake till pappa och mamma.

Jag har börjat mitt vikariat idag och det var kul och mycket så nu snurrar det i huvudet och imorgon är det halv dag där och sen till Gustafs för halvdag sen hem och mysa resten av min födelsedag med min familj.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar